[notebooki] powiedzcie ktory lepszy: Maxdata vs GERICOM

Autor: djdurak <djdurak_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 03:21:14 MET

Konkretnie:

Maxdata M-Book 1200X: http://www.maxdata.pl/?site=productInfo&id=M-Book%
201200X

czy

GERICOM HUMMER 2840C: http://www.agito.pl/index.php?pid=9475&cid=52&p=

Podejrzewam, ze co najmniej kilku z Was, drodzy Koledzy, juz korci, zeby
zawyrokowac, ze oba to szajsy. Chodzi jednak o to, ze oba sa w podobnej
cenie, a takimi pieniedzmi dysponuje. Od razu uprzedzam: nie ma szans, nie
zdaze 'dozbierac' nic wiecej ;-] A notebooka musze kupic na dniach (nowego, w
sklepie tradycyjnym, allegro odpada) - wiec prosze nie odwodzic mnie od tego
zamiaru, to nic nie da ;-]

Wiec mam ogromna prosbe: powiedzcie, prosze, ktory z tych dwoch jest lepszy.
Komp ma sluzyc do pisania artykulow glownie, ale tez do ogladania filmow i
grania w niezbyt wymagajace gry. Najlepiej, zeby byl mobilny, tj. porecznosc
i baterie maja znaczenie. Fajnie by tez bylo, zeby bylo cos na nim widac i
slychac ;-].

P.S. Jesli za 3300 brutto macie inny (lepszy od dwoch powyzszych) nowy
notebook do kupienia w sklepie tradycyjnym - jestem rowniez otwarty na
propozycje. Chodzi jednak o te bariere cenowa - nie do przejscia. Dzieki
wielkie za pomoc!

djdurak