Działa Lan, Internet niekoniecznie

Autor: PiszczeL <pishchel_at_op.peelka>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 22:05:03 MET

Witam

Mój problem jest następujący: jest sobie serwer (ma DHCP) który dzieli inter
net na kilkanaście kompów (dokładnie 12 sztuk) jeden z tych 12 kompów (sys.
op win XP pro) ma taką sytuację że lan chodzi tylko przy wpisaniu IP na szty
wno a net wogóle nie chce ruszyć. Nie wiem co może być przyczyną takiej sytu
acji. Kilka dni temu komp był ostro zawalony dialerami i innym gównem usunął
em to (Ad-aware) ale coś zfixowało. Spróbuje zainstalować SP2 może to pomoże
. Jeśli ktoś z was spotkał się z podobna sytuacją proszę o jakąkolwiek podpo
wiedź ;)

--
Pozdrawiam =>
PiszczeL    E-mail: pishchel[ at ]op[ dot ]pl