Re: Czy 512RAMu to nie będzie za wiele do Athlona 1GHz czy PIII800?

Autor: Czarek Gorzeński <czarek_at_piwo.org>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:43:37 MET

Piotrek napisał(a):
> Zastanawiam się czy
> 512RAMu to nie będzie za wiele do Athlona 1GHz czy PIII800? Kiedyś
> słyszałem, że wielkość ramu trzeba umiejętnie dobrać do zegara procesora

Dla niego zdecydowanie nie będzie. Pozostaje jeszcze pytanie, jaki
system chcesz na nim postawić i czy on będzie potrafił wykorzystać
możliwości płynące z takiej ilości pamięci, ale to byłby już NTG. :)

A tak BTW, to często zainwestowanie tej samej kwoty pieniędzy w
rozbudowę RAM-u daje lepszy efekt jeśli chodzi o wzrost wydajności niż
inwestycja tej samej gotówki w szybszy procesor.

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński