Re: Jak dlugo wytrzyma dysk?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:33:35 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> 2004121819201900@grush.one.pl

> Przez dodatkową kartę interfejsu IDE.

Niestety tak. I dodatkowy scalak za parę złotych chyba nie wystarczy.
Należałoby chyba nieco inaczej zbudować chipset. (lub sam procesor)

Wracając do drogich SCSI: Gdyby były masowo produkowane, byłyby tanie.
I nie chodzi mi o to, że 15 lat temu mogły być montowane pełne kontrolery
SCSI, ale to, co konieczne do podłączenia samych dysków. (powiedzmy dwóch)
Dziś SCSI idzie jakby donikąd ze względu na szeregowe interfejsy typu USB
czy SATA, a szkoda.

E.