Re: temperatura durona a cooler arctic z TC

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:26:55 MET

> postaram sie po krotce wyjasnic w czym rzecz: mam durona 1300 (na
> plycie
> shuttle ak32) i 2 lata procesor pracowal przy temperaturze ok. 30-35
> stopni
> (o ile dobrze pamietam). teraz kupilem nowy cooler, poniewaz bede
> zmienial
> procesor i zamontowalem go na jeszcze obecnym duronie. i co sie
> okazalo?
> temperatura durona wynosi teraz 49 stopni. cooler to arctic cooper
> silent z
> technologia tc (automatycznie regulowane obroty wiatraczka), pasta
> [...]

Duron 1000
Sytuacja identyczna

Wyglada to tak, jakby dioda termiczna po prostu byla wyregulowana na
ok 48-49stC i przy 'probie' przekroczenia podwyzszala obroty. Ja mam
zaleznie od czasu od wlaczenia ;-) miedzy 1200 a 1900obr, ale mam
beznadziejny obieg powietrza zarowno wewnatrz jak i wokol obudowy
(dodatkowo grzala w postaci 19" CRT).

--
pzdr.
MiW