sterowniki USB 2.0 do sis 7001

Autor: Paweł <tomm2k_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 20:50:24 MET

witam

czy ma ktoś może sterowniki do tego francowatego wynalazku ?
mam to niestety wbudowane na stałe w notebooka - niestety pomimo
kilkugodzinnej walki, zrobienia update WinXP dalej nie mogę zmusić tego żeby
działało jako USB 2.0

sis jest wogóle ekstra producentem bo nigdzie na jego stronach nie znalazłem
ani pół sterownika do tego cuda
na stronach driverguide znalazłem kilka plików ale żaden nie był
sterownikiem do modelu 7001

czy ktoś ma i mógłby pomóc ? potrzebuję pilnie zmusić actinę solo do
współpracy przez USB high speed - a wychodzi tylko wolna transmisja