Problem ze starym sprzętem...

Autor: Quong <quong_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 16:59:57 MET

Witam wszystkich bardzo serdecznie
Kolega ma stary sprzęt... ACORP - 5ALI61 (płyta głowna) , karta grafiki
RivaTNT 32MB, procesor: AMD K6 (500Mhz)
Ma nietypowy problem... kiedy zalacza komputer, sprzet dziala jakies 3-5
minut i sie zawiesza!
Mówił mi, że to niby ma konflikt pomiędzy procesorem a kartą graficzną...
trochę mi się to dziwne wydaje :/... powiedzial bym prędzej, że pomiędzy
Rivą a płytą główną jest konflikt... no ale przejdźmy dalej. Kiedyś używał
programu który neutralizował mu błąd i wszystko dzialalo w tedy ok...
NIestety, programik "przepił" :)... a nazwy nie pamięta... prosił mnie abym
się popytał doświadczonych.

A więc pisze do was i zwracam się z prośbą...
Czy macie jakiś pomysł i czym moglbym (jakim programem) pomódz koledze?

Z góry dziekuje i pozdrawiam serdecznie
Quong