problem z wyłączaniem kompa

Autor: Mariusz <quachu_at_autocom.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 13:08:58 MET

Witam.
Problem z jakim się borykam jest następujący:
Podczas wyłączania sprzętu zostaje wyłączony monitor, dysk twardy,
wentylatory a pozostaje włączony jedynie zasilacz (tzn. kręci się w nim
wiatrak) i świeci się dioda od "power on" na obudowie.
Nie mam Adaware, mysz (usb) i klawiatura Logitecha są na najnowszych
sterach. Sprawdzałem czy może to zależy od jakiegoś programu, ale nie.
Świeży system chodzi do pewnego czasu ok, a potem znów ta sama historia. Po
prostu ręce opadają...
Jak mogę zrobić, żeby ten nieszczęsny zasilacz też się wyłączał? (to chyba
nie jest wina zasilacza, bo podłączyłem inny model i nic się nie zmieniło)
Podejrzewam płytę główną, ale chciałbym przeczytać opinię fachowców.

Moja konfiguracja: ECS L7VTA2, Duron 1Ghz, GF4MX, WD 80GB 8MB Cache, 256 MB
RAM, mysz Logitech (USB), klawiatura Logitech (PS2)

P.S. Mam xp sp2 (z sp1 było to samo).