Re: pytanie na szybko: karta grafiki do 250zł!

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 12:49:21 MET

Dnia Sat, 18 Dec 2004 11:02:10 GMT, Wróbel napisał(a):

> Witam!
Witka

> Mam ekspresowe pytanie: musze kupić kartę grafiki do kompa.
> Mam na to okolo 250zł (+ - 20zł) i ani grosza więcej, co radzicie?
> Acha karta musi mieć TV out i pracować pod Linuxem bo tylko tego systemu
> używam!
Jakieś GeForce3 styknie. Poszukaj na allegro. W cenie do 270 zł pewnie
znajdziesz jakiegoś GF4 Ti, który będzie równie dobrym (ale droższym)
wyborem (ale TV out będzie nieco lepszej jakości).

> Mam monitor LCD ale z wejściem analogowym więc dvi nie jest mi potrzebne.
> Trochę gram głównie w fpp. Mój sprzęt to celeron 1.3 0.5GB ramu,
> szybki dysk itd.
> Co będzie lepsze, radeon czy geforce?
Zdecydowanie GF. Ati jest jeszcze daleko w lesie jeżeli chodzi o stery
do linuksa. Nie jest to moje odosobnione zdanie, na grupach
linuksowych pewnie otrzymasz taką samą odpowiedź.

> Dzięki z góry!
proszę bardzo