Radeon 9550 - problemy z obrotem

Autor: Yaga <REMOVEyaga7_at_poczta.fm>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 11:30:35 MET

Hej,

Zakupiłam sobie kartę Radeon 9550 i mam z nią problem, ponieważ mi nie chce
obsługiwać obrotu ekranu. Gdy chcę obrócic ekran (nieważne, czy prawo,
lewo), to mi wyskakuje komunikat:
"Aplikacja (na przykład DVD Player) używa nakładki wideo. Przed
zastosowaniem nowego ustawienia obrotu wyłącz odtwarzanie."
Oczywiście żadne aplikacje w tle nie chodzą i nic mi tej nakładki nie używa.
A ekranu obrócic się nie da.
System to Win98SE - czy może byc tak, że jest to wina systemu a nie karty? A
jakby to można sprawdzić? Wszelkie pomysły mile widziane. W ostateczności
zainstaluję sobie XP, bo w XP wiem, że nie ma takich problemów, bo znajomi
mają tę kartę i wszystko gra.
Jak macie jeszcze jakies pomysly, gdzie mogę się udac z moim zapytaniem, to
ja poproszę :)

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam, Yaga

--