Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Czarek Gorzeński <czarek_at_piwo.org>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 10:54:29 MET

Piotr Naściszewski napisał(a):
> nie przeczytałem wszystkich odpowiezdi bo mnie ręce opadły....
> ludzie!!!! prostytutki, hydraulicy i macherzy od elektryki potrafią się
> cenić, a informatycy????

Oni muszą utrzymać dom, rodzinę to i się cenią. Po prostu pieniądz ma
dla nich inną wartość. Co innego tacy studenci, czy dzieciaki
mieszkające u rodziców - dla nich 30 zł to dużo, bo i na piwo starczy i
na jakąś imprezę da się pójść. I stąd te zaniżone ceny. A o ile
"informatyków" dzieciaków znajdziesz bez liku, o tyle hydraulików i
elektryków z uprawnieniami - już nie.

Aczkolwiek, IMHO, to generalnie inny rynek i inny odbiorca docelowy,
więc Ci z usługami za 30 zł i za 300 zł nie powinni sobie za szczególnie
wchodzić w drogę.

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński