samorestartujący się komp

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 10:10:17 MET

czasami co godzinę czasami dopiero po kilku a czasami po 20 minutach
pracowania, sam restartuje mi się komp, co może być tego przycznyną???,
dzieje się tak dopiero od kilku dni, . mam aktualnego mksvira, więc wirus
raczej odpada, może to jakaś przyczyna sprzętowa???

mam p4 2.6 na gigabyte GA 8IPE1000 L 512 DDR grafika GF4 4200 TI z pasywnym
chłodzeniem a na tym LCD samsung 710n podłączonego do wyjścia cyfrowego