Re: PIII 800MHz czy Athlon XP 1GHz?

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 01:03:33 MET

>Z tekstu i porównania cen wyraźnie widać, że należałoby zakupić AMD, ja
> jednak ciągle nie jestem przekonany, caly czas sie zastanawiam, może
> jednak
> warto trochę przepłacić na Intela. Testy testami a jakie odczucia ludzi
> którzy pracowali zarówno na AMD i Intelu?

AMD będzie trochę wydajniejszy, ale w normalnej pracy nie zauważysz większej
różnicy. Poza tym ważne są też pozostałe komponenty. Kupisz kiepską płytę i
będziesz narzekał na procesor. A procesor to tylko jeden z elementów
komputera. Jeśli złożysz kompa z dobrych podzespołów, to będziesz miał dobry
komputer. I nie jest ważne jaki to będzie procesor.

Wonder