Re: Radeon TVout i tryb teatralny

Autor: oizo <oizo_at_autograf.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:08:09 MET

Użytkownik "Grisza" napisał w wiadomości
> Witam.
> Myślę że to odpowiednia grupa na to pytanie, choć pewnie
> niektórzy będą sądzić inaczej,sam miałem wątpliwości.
>
> Mama Radka z tvout. Często używam trybu teatralnego (mój syn
> ogląda bajkę na tv kiedy ja robię co innego na kompie).
> Robię wtedy małe okienko w rogu z opcją zawsze na wierzchu
> (używam Media Player Classic oraz filtra DivXG400).
> Ważne-okno musi być widoczne. Jeżeli je zminimalizuję lub
> zasłonię innym-na TV mam wtedy to co na monitorze, a film znika.
> Tak jest w przypadku divx, xvid i innych avi.
> [...]

ja mam to odpalone jako tryb teatralny(video pełno ekranowe) w zakładce
nakładka.
Texty nakłada FFDShow - Subtitles.
właczam film jakis , zwijam bestplayera do ikonki i na tv obraz jest na full
screen - odpalam IE a na tv dalej film jest.
Działa to nawet jak właczam sobei na kompie tv z satelity na karcie SkyStar
2 , zwijam do ikonki w Tray i na tv jest na full screen !!!