Re: Jaka jest zywotnosc baterii w notebooku

Autor: Rumiak <rumiak_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 20:27:49 MET

Użytkownik "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@spam.nie> napisał w wiadomości
news:cpv7ld.3ko.1@BliSki.pl...
> Tak z czystej ciekawości:
> -dużo pracowałeś na zasilaczu?
> -i czy wyładowywałeś baterie do końca?
>
> --
> -o--***--o-
> Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L

Przewaznie praca na zasilaczu, poczatkowo tak jak bylo w instrukcji
(rozladowywanie z baterii raz na tydzień) a potem przestalem zwracac na to
uwage. Ostatnio dosyć często zaczelem uzywac baterii i takie mam wyniki.
Dosyc czesto zdazaly sie podladowania w sytuacj, gdy startowalem z baterii i
po kilku minutach dopiero zalaczalem zasilanie.
Ogolnie to moglo byc tak z 500 calkowitych rozladowan

pzdr
m.