Re: Creative Inspire P380 2.1 pytanie

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 17:09:33 MET

> no to juz sporo wiem :)

> ale czy ta karta wyda taki dzwiek ze to bedzie lepiej slychac niz na
> zwyklych brzeczkach ?? za 30 pln ?
> ktore ma do tej pory ??
> czy moze kupic mu Creative 2.0 SBS230 za 50 pln

> no doradz mi cos kolego Brzezi !!

brzezi jest fe! ;)
ja ci odpowiem.
Niedawno zastanawialem sie tez nad jakimis glosniczkami.
Wybor padl na P380. Dalem za nie ok 140 PLN.

Zalety:
- cena
- b. glosno potrafi grac - nie kieruj sie wielkoscia satelitek - creative to
klasyka :)
- łuf-łuf'er potrafi łufnac - zwlaszcza ze masz pokretlo na basy

Wady
- nie dam zarobic innym firmom niz Creative ;)
- ktos powie ci zaraz, ze brakuje srednich tonow - fakt, ale po paru dniach
glosnego sluchania (grania) zapominasz o ich braku

A ten twoj Creative to dlaczego mialby sobie nie poradzic ? Bo ja nie widze
zadnych preciwwskazan (heh, mam SB Live 5.1)

--
Pozdrowienia,
 Marek.M.