Re: Pomiar drogi myszki :-)

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 15:34:28 MET

> w dzisiejszych czasach śmieszne, cały świat się ulinuxawia...nie przejmuj
> się Ciebie też to dosięgnie w jakimś stopniu....

Nie przejmuję się bo Linuxa mam w domku i jest to fajna ciekawostka. Jak się
nudzę to sobie włączam - podobnie jak emulator Amigi. Ale to tylko zabawki.
Nikt powazny nie jest w stanie tego uzywac bo jakość aplikacji i ich
dostępność jest zerowa.
I co ciekawe nawet Knopix działał na uszkodzonym P4, na którym Windows mówił
"restart". Linux po prostu rzucał błędem i mozna było walczyć dalej.
Ale reasumująć fajnie, że Linux ma wielu zwolenników, ale jako podstawowy
system to on jeszcze długo nie zagości w kompach.
Najbardziej rozbawił mnie kiedyś koleś, który w pociągu PKP tak zachwalał
linuxa, że o mało nie przekonał wszystkich w promieniu 10 km. Ale najlepsze
było jak polecił dziewczynie, która dopiero co zaczynała przygodę z kompem
(dopiero chciała kupić) od zainstalowania Linuxa i nawet nie myślenie o
Windowsie... Powodzenia! ;-) LOL

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]