Re: Przesiadka z Celka466 na VIA C3 667MHz - czy dobre rozw. ??

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 14:33:31 MET

Dnia Fri, 17 Dec 2004 10:32:52 +0100, BSR napisał(a):

> witam, komp praktycznie biurowy, ale czasem trzebaby bylo ogladnac
> jakis filmik DVD (XviD), czy dobrym rozwiazaniem byloby przejscie z
> Celerona 466 na VIA C3 667(fsb133) albo 700(fsb100)[zalezy jaki
> dostane), ktory jest bardzo energooszczedny i nie wymaga wentylatora
> (->radiator)
>
> czy moze lepiej nic nie zmieniac ?
> plyta AOpen MX3W PRO-E
Jeżeli zależy ci na ciszy i chcesz pozbyć się jednego wentyla, to
sprawę można rozważyć i proca wymienić. Wydajnościowo jednak nieco
stracisz. Filmy pewnie będą chodziły OK, ale jakieś starsze gierki
(quake3, Half-life ...) dostaną mocno po tyłkach. Te procesory mają
bardzo słabą jednostkę FPU. Ja bym na twoim miejscu nic bym nie
zmieniał, no chyba, że każdy dodatkowy decybel wydobywający się z
kompa to dla ciebie udręka, a nieco większa cisza sprawi ci sporą
frajdę.