Re: Drukarki HP3745, Canon iP1500, Lexmark P707, Lexmark Z815 ???

Autor: Witek <witek_at_exbud.com.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 12:39:53 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cpp84k$p5j$1@inews.gazeta.pl...
> HP bym nie kupił bo najdroższa w eksploatacji, ma najmniejsze
> pojemniki. Z815 ma najgorsze jakościowo wydruki i jakoś nie przepadam
> za napełnianiem pojemników, ale jak Ci to nie przeszkadza to można sie
> zastanowić. iP z tego grona prezentuje sie imho najlepiej i o ile nie
> będziesz jej ostro katował i używał nędznego atramentu to powinna
> służyć przez dłuższy czas.

A jakiego tuszu używać do Canona?
Przymierzam się do iP 2000 i trochę się obawiam problemów
z zasychającą głowicą, tym bardziej, że drukarka nie będzie
intensywnie wykorzystywana. Czy w przypadku np. miesięcznej
przerwy nie będzie problemów?
Obecnie mam HP 890C, ale już osiwiałem walcząc z podajnikiem
papieru, chociaż muszę przyznać, że dysze się nie zapychają.

Witek