problem z pamięcią Kingston KVR333X64C25/512

Autor: Kajetan <kajetan.jordan_at_bcs.com.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 11:12:34 MET

Witam
Mam problem z pamięcią Kingston KVR333X64C25/512 czyli 512 MB. Moja płyta to
MSI KT3 UltraAru (6380 z raidem).
Wcześniej na płycie była jakaś pamięć "no name" 256 MB/266 i wszystko było
OK.
Teraz aby komputer wystartował to muszą być w setupie biosu parametry
pozaniżane, zarówno od pamięci jak i taktowanie płyty i predkość procesora.
Nawet jak odpali na takich wartościach to często się wiesza lub restartuje.
Ustawienia opcji jako default w setupie biosu nie pomagają. Albo
zawieszenie, restarty lub blue screen... Procesor to Athlon 2,5.
Testy programem CheckIt tej pamięci mówią iż pamięć jest OK. Ta sama pamięć
w innym komputerze (jakiś HP) pracuje bezproblemowo czyli sama w sobie
pamięć zdaje się być OK.
Zostaje albo jakiś konflikt sprzętowy Kingston-MSI lub może trzeba ustawić
jakieś specyficzne wartości w setupie biosu....

pozdrawiam
KJ