Re: częściowo padnięty dysk -podpowiedz ??

Autor: Mauser <mi_cz_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 10:16:06 MET

Widzę że przerabiasz podobny roblem co ja rok temu. Ten sam dysk tylko że
SMART tego nie wywąchał. Easy recovery mieliło u mnie cały dzień i coś tam
znalazło ale marne frakgenty dysku także nawet nie chciało mi się tego
przeglądać. W Norton Ghost kojarzy mi się taki programik do przeglądania
tego co ocalało, jednakże nie pamiętam nazwy. Mam nadzieje że próbujesz go
ratować spod innego dobrze działającego systemu.

PS jak Ci ten dysk padł to zaczął Ci tak dziwnie mielić w kółko? (trrr trrr
trr) bo ja tak miałem i dlatego pytam :)

PS2 napisz jak Ci poszło o tym Easy Recovery...

**   AMD Athlon 64 2800+    Epox 8KDA3J    **
* RAM 512 DDR  HDD 80GB Maxtor HDD 40GB IBM *
**      GF FX 5700 Asus V9570 256 DDR      **
***  WiFi Planet WL 8303 and much more ;) ***