Seagate Barracuda 7200.7 160GB 8MB cache - Problem

Autor: Marcin <deshi_at_poczta.fm>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 09:25:36 MET

Witam wszystkich

Kupilem ten dysk jakies dwa miesace temu i od razu zaczely sie
problemy.
Najpierw widzial tylko pierwsze 137GB doinstalowalem SP1 i pomoglo ale
teraz jest jeszcze gorzej.
Otoz plyta dysk widzi system sie odpala ale najczesciej po jakiejs
polgodzinie jest zwis totalny kompa a dysk zaczyna "stukac". No ciezko
to opisac ale mam wrazenie ze wlacza sie i wylacza. Przy tym caly czas
swieci sie kontrolka dysku ze niby pracuje non stop. Po resecie
zazwyczaj nie chce sie juz podniesc przez jakis czas (musi ostygnac
czy co??). Mieszanie kablami nie pomaga. Odpiecie cd i dvd tez nie
pomaga.
Moze ktos wie co to za dziadostwo? Mam płyte shuttla model AK32A na
VIAKT266A.

Moze wystarzy jakies sterowniki nowsze do dysku czy bios czy co??
Może zasilacz za słaby?? Moze sie przegrzewa??
Naprawde nie mam juz pomyslu na to a zareklamowac ciezko bo czasem
jest tez tak ze dysk dziala idealnie nawet tydzien lub dwa.

Jesli ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic to bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Marcin