Re: jak przegrać mini disc na CDRW

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 09:22:40 MET

> mam mini disc, który mam zamiar przegrać za pomocą nagrywarki w
> kompie na CD. Mogę podłączyc sygnał do aux-in ale co dalej???? Czy
> takimi programami jak nero jest możliwość nagrywania płyty i
> ustawienia żeby nagrywała sygnał pochodzący z aux-in? Co radzicie?
> pozdrawiam
> tad

Chcesz to nagrać jako mp3 czy normalną płytę audio ?
Nero ci to umożliwi ale nie zupełnie w taki sposób.

Musisz najpierw zrzucić utwory na dysk twardy , jako wav, a potem nero to
wypali jako płytę audio

Jesli masz mini disc zezłączem usb, to zgraj przez usb, do komputera ( nie
będzie takich strat jakości)