Re: Toxhiba SD-R5372 - plotki, wrazenia z uzytkownania, lamanie zabezpieczen...

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 00:42:32 MET

Niejaki/a Eneuel Leszek Ciszewski w wiadomości
<news:cpqlvf$sp9$1@flis.man.torun.pl> stwierdził(a) jakoby:

> Bo słabo szukałem...

Rzeczywiście słabo szukałem, dzisiaj znalazłem :P

> bo wiem, że Toshiba jest dobrą firmą.

Nie wiem, pytam się.

> Ponadto bym chciał, aby już teraz pozwalała na loty w kosmos.
> [do niekumatych: gdyby złe płyty były dobre, w jakim celu produkowano by dobre?]

Tak, ale są nagrywarki potrafiące poprawnie nagrywać na papierze, a są też
takie którym TDK śmierdzi :P

> przecież, że nie zamierzam kraść cudzego dorobku!

> Oczywiście.

Ta ironia naprawdę nie jest potrzebna. Ale co ja będę udowadniał, że nie
jestem wielbłądem...

> DVD-/+R Vobis/MediaStore:
>
> -- Nero 6.6.0.1
> osiem niepoprawnie nagranych płyt na osiem nagranych
> (czyli stuprocentowe niepowodzenie)
> -- CloneCD (nie pamiętam nru wersji)
> około czterech poprawnie nagranych płyt na cztery nagrane
> (stuprocentowe powodzenie)
> -- CloneDVD (wyżej wymieniony):
> trzy niepoprawnie nagrane płyty na trzy nagrane
> [...]

Znaczy się, przydałby się nowsze wersje owych programów, które kiedyś w
przyszłości wyjdą i będą kompatybilne z tą nagrywarką.

> jw., ale raczej tak

Cieszy mnie to bardzo.

Ogólnie dziękuję za udzielone odpowiedzi, z których wyłuskawszy tony ironii
i uszczypliwości wyizolowałem niektóre potrzebne mi informacje :P

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//