Re: Zasilacz-zmienic czy nie??

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 23:49:59 MET

Dnia Thu, 16 Dec 2004 23:39:25 +0100, Hanibal <salaboss@poczta.onet.pl>
napisał:

> I tak pewnie będziesz musiał zmienić bo możesz nie mieć dodatkowej
> wtyczki
> do płyty 12 V.
> Jak ja przechodziłem z 633 to tego mi właśnie brakło.

Chodzi Ci o tą wtyczke z zasilaniem do płyt pod P4?Niestety moj stary
zasilacz ja posiada.Tak mialbym konkretny powod zeby go wymienic a tak to
trochę kasy szkoda ,ale gdzies przeczytałem ze
marny zasilacz może spalić cały sprzęt więc chyba go wymienie.Co powiecie
na Chieftec 360W ATX-1136H???

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)