Re: Trackball wariuje... [aktualizacja]

Autor: strOOs <stroos-CUTitFORmailing-_at_go2.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 22:28:24 MET

Użytkownik "strOOs" <stroos-CUTitFORmailing-@go2.pl> napisał w wiadomości
news:cpsjc5$p99$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Zakupilem pare dni temu track'a Logitech TrackMan Marble Wheel na Allegro.
> Dzis do mnie dotarl i... wariuje. Jak go zatrzymuje w miejscu to kursor
> lubi sobie pospacerowac po ekranie po linii prostej w kierunku dowolnym...
> Bede probowal zainstalowac jeszcze stery Logitecha zamiast MS (mimo, ze go
> wykryl prawidlowo), ale osobiscie nie sadze zeby to cos dalo.
> I teraz pytanie: czego to moze byc wina? Bo az glupio tak trafic na
> strzelony sprzet na allegro... W koncu mialem x aukcji i wszystko zawsze
> ok.
> [...]

Logitech TrackMan Marble Wheel dokladnie taki:
http://www.clubic.com/photo/00027724.jpg
Zainstalowanie MW: ani wersja 9.79.1 build 25, ani wersja 9.80 nie pomogly.
Podlaczam go na USB.
Track ma 1 minus wizualny: na srodku "pola odczytu" (pod kulka Marble) jest
troche wytarte pole srednicy ok. 0,5mm. Moze to to...?