"Pikanie" a potem restart

Autor: ari <a_r_i_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 19:11:07 MET

Witam.

W komputerze mojej mamy jest taka sytuacja, że po jakimś czasie normalnej
pracy, komputer zaczyna wydawać głośniczkiem miarowe "pik, pik, pik", a
potem po kilku minutach się sam restartuje. Co może być tego przyczyną?

Pamiętam, że zanim go oddałem mamie była z nim taka sytuacja, że po tym, jak
dawałem "uruchom ponownie", po restarcie po dosłownie kilku sekundach
(jeszcze przed wczytaniem systemu) sam się wyłączał. Musiałem odczekać w
takiej sytuacji 5-10 min. Jak dawałem "Zamknij system" i jeśli nawet od razu
go włączałem - nie było problemu.

Athlon 1700+
Soltek DRV4 (VIA KT266A) - kiedyś był wymieniany kondensator zasilający AGP
(płyta była uszkodzona przez wyjęcie grafiki w czasie pracy)
266 MB DDR
grafika GeForce 440 MX
CDROM, FDD itp
obudowa 200 W