Re: Problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" - niestabilny obraz.

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 16:12:56 MET

adam napisał(a):

> Nic nie tworzę. Faler jest felerem. Nie powiedziałem, że to awaria. To pewna
> niedoskonałość, a więc śmiało można użyć tego określenia. Nie masz się co
> czepiać.

czy widziales jakis monitor CRT do 1000zl ktory nie ma tego "feleru" jak
to nazwales ? Bo ja nie ... kazdy monitor CRT w zaleznosci od zmian
temperatury tak sie zachowuje ...

a co do zjawiska opiwywanego przez @cid'a:) to mam od niedawna podobne
zjawisko tylko, ze w poziomie obraz jest niestabilny ... i tez sie
zastanawialem czy to od zasilania, karty grafiki czy samego monitora ...
ale wyglada mi to na zimne luty bo niedawno sie przeprowadzalem ...
tylko, ze u mnie zjawisko musialoby sie nasilic bo znajac serwisy wlacza
na 10min ... raz rzuca okiem i wpakuja znowu do paczki jako sprawny:)