Re: Celeron D 2.26 czy 2.4

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 15:50:08 MET

Dnia Thu, 16 Dec 2004 09:18:36 +0100, Adam Porebski <legus@polbox.pl>
napisał:

> <ciach>
> Najwazniejsza roznica miedzy nimi to rdzen :
> 2,6 D - na rdzeniu Prescotta - i plyta musi to obsluzyc
> 2,4 - na rdzeniu Northwoda - jak wyzej
> Pomijam reszte jak FSB,cache ,itp
> Pozdrawiam

Jak to?
Przeciez oba sa na rdzeniu Prescsota i oba maja 256KB cachu.Wybieram
pomiedzy Celeronem D 2,4 Celeronem D 2.26.Procesory roznia sie tylko i
wylacznie czestotliwoscia taktowania.Chodzi mi o to czy te 140MHZ roznicy
miedzy nimi jest odczuwalne i czy warto dokladac do 2,4

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)