IRQ

Autor: Bart <bart_ziom_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 15:17:52 MET

Witam

Mam dość starego kompa (p. gł. ATC-6300). Problem w tym że bios firmy Award
przydzielił karcie graficznej i karcie sieciowej to samo IRQ. Gdzie w biosie
się to zmienia? Przeszukałem cały bios, jak tylko mogłem ale niestety nie
napotakałem tekiej opcji. Komp jest kontrolowany przez win98 który się b
często zawiesza podczas korzystania z sieci. Domyślam się że przyczyną tego
jest właśnie ten konflikt IRQ. Lecz win nie pozwala tego zmienic. Bardzo
proszę o pomoc.

pozdr.

Bart