Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 14:57:57 MET

> Właśnie kupiłem niedawno taką kartę. Obraz cacy, soft w sumie działa
> (dlaczego
> piszesz, że jest super? wg mnie trochę jakby studenci go pisali...), tylko
> mam
> dwa problemy...
> - nie mogę odpalić pilota!! wtykam, klikam i nic. może czegoś
> niedoinstalowałem??
> - nie do końca wiem jak zrobić żeby zgrywało do MPEG4 (na liście nie mam
> go do
> wyboru).
> Możesz pomóć?

Nie wiem czy Ci pomogą bo karta jest naprawde cacy, soft jest ok i nie
wygląda jak pisana przez studentów jak dla mnie. Poza tym masz coś źle
poinstalowane bo poza włożeniem karty, podłączeniem dwóch kabelków i
wgraniem softu nie trzeba nic więcej robić aby miec pilota, MPEGi i inne.
Może powtórz instalację jeszcze raz?

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]