Re: Problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" - niestabilny obraz.

Autor: adam <adam_at_dobremiasto.com.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 14:25:04 MET

> Tak, że niestety - będę
> musiał chwasta serwisowac ;( Obawiam się, że sprawa będzie się wlokła (jak
> to w większości naszych krajowych serwisów - klient nasz wróg). No i
> wywaliłem z pół roku temu pudło ze styropianem i pewnie dowalą mi jeszcze
za
> opakowanie zastępcze (tyle szczęscia, że serwis jest "door to door").

Oryginalna opakowka to bajer "znużonych" serwisów. Towar ma byc po prostu
zapakowany w bezpieczny dla transportu sposób (przeważnie rola serwisu wobec
sprzętu gwarancyjnego ogranicza się do przesłania bubla dalej po
ekspertyzie, która ma miejsce lub nie ma zależnie od humoru pracowników
serwisu - chyba, że to serwis autoryzowany, wtedy robią sami).
Jeśli opakowka jest nieodpowiednia (subiektywnie w serwisie ocenią), to po
prostu moga Ci powiedzieć, że jak coś by się stało podczas transportu, to
rozłożą tylko ręce.

adam