Re: Jak przegrać z dysku na dysk?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 12:27:58 MET

Użytkownik ".:enzo:." <enzopage@webpark(dot).polska> napisał w
wiadomości news:cprndj$1p2$1@atlantis.news.tpi.pl
> Mam dwa dyski z czego jeden to dysk na którym aktualnie pracuje.
> Chciałbym na drugim dysku zrobić
> kopie tego dysku ponieważ podejrzewam, że ten pierwszy kończy swoją
> karierę. Jak zrobic taki klon dysku?
> Mam trzy partycje w tym systemowa na NTFS.

BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com (uruchomiony z
dyskietki). Albo po prostu przekopiuj te partycje darmowym Ranish
Partition managerem. Potem ustaw partycję startową jako aktywną. A na
koniec - bezpośrednio przed próbą uruchomienia systemu - usuń podpis
nowego dysku, bo możesz z niego systemu nie uruchomić, i zapisz na nim
standardowy kod startowy. W obu programach są do tego odpowiednie
polecenia (BootIt - Std MBR oraz Clear sig, w Ranishu - Std MBR).

P.S. A Ghosta sobie daruj.

/odpowiadając zmień px na pl/