Re: Freezone QVC-120, a Epox8KRA2I

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 10:21:46 MET

> generalnie w trybie cichym jest cichutki. Oczywiście jak masz obudowe
> i wszystko wyciszone, cichy zasilac zi dysk to mozesz go uslyszec w
> nocy.

Mam Chiefteca 1136H i on nie jest na pewno cichuuuutki. Ale powoli walcze z
wiatrakami. Na dobre WC narazie mnie nie bardzo stac, wiec sukcesywnie
zmieniam witraki na ciche.
Narazie zmienilem oryginalny wiatrak ati na ATi Silencera 1 i odczulem
wyrazna roznice. Teraz zabieram sie za OEMowy cooler na procku, bo tamten
rozpedza sie czasem do 4500rpm i wtedy jest zdecydowanie NIEcichy.

Pozostanie mi jeszcze ten nieszczesny zasilacz. Ale chce sobie kupic cos
dobrego i cichego, czyli ~350pln :(

W kazdym razie pozdrawiam
Krzysiek