Re: ECS Mainboard P4S5A a Radeon 9550

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 01:57:41 MET

Lonia wrote:
> Mam plyte glowna ECS P4S5A/DX na chipsecie SiS645 4xAGP, procek Celeron
> 1.7, 512DDR i zamierzam kupic grafe Radeon 9550 256Mb GigaByte. Obecnie
> posiadam grafe GeForce2 64MB i zastanawiam sie czy jest sens inwestowac
> w ta karte do tej plyty? Jak sadzicie, plyta da sobie rade z ta karta i
> czy bedzie jakas widoczna roznica?

Zapewne chodzi Ci o to AGP x8? Nie posiadam takowej karty, ale znajomi
mi mowili, ze to pic na wode troche. W moim mniemaniu bedzie czuc
roznice i to duza.
Jesli boisz sie ryzykowac, znajdz sklep, ktory pozwoli Ci wyprobowac
karte, a jak nie bedzie sie podobac, to ja zwrocisz (okazuje sie, ze
mozna znalezc takie sklepy).

> Dodam jeszcze, ze monitor LG Flatron 700B

Monitor ma tutaj najmniejsze znaczenie.

Pozdrawiam.

--
Łukasz Góralczyk