Re: pendrive kingston

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 23:55:03 MET

Krzysiek wrote:

> w takim razie gdzie moge znalezc jakis program ktory zrobi mi mojego
> pendriva bootable ? :P szukam i nic :( zwykle przekopiowanie z dyskietki
> startowej nic nie daje , program make bootable (czy jakos tak) ze strony
> www.pendrive.com tez nie dziala bo ponoc nie obsluguje chipu kingstona.
> sa jeszcze jakies metody na sprawdzenie czy moj pendrive sie bootuje ?
nowe wiesci ! :P
przynioslem sobie pena do brata zgralem mu pare rzeczy i chcialem
zobaczyc czy u niego sie zbootuje. no i spoko wszystko ladnie dziala.
wrocilem do domu sprawdzam na moim i tez sie uruchomil !!! :) niestety
jak na swoim kompie sformatuje go i znowu zrobie bootowalnym to problem
ciagle ten sam (czyt. pierwszy watek). nie wiem w czym problem :( moze
ma to zwiazek z sp2 pod xp ? bo brat nie ma tego "cuda" zainstalowanego.
jakies pomysly ?