Czy PIII 550 MHz moze dzialac szybciej z ta plyta?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 21:22:58 MET

Witam
Mam procesor PIII 550 MHz i plyte glowna Procomp B683 z i440 BX oraz S370.
Plyta pozwala na zmiane czestotliwosci procesora tylko poprzez zworki (brak
opcji w BIOSie). Z ustawien zworek (wg instrukcji) wynika, ze 550 MHz to
max. Brak nowszej wersji BIOSu niz ta, ktora mam (v. 2.6).
Czy w zwiazku z powyzszym sa jakies inne mozliwosci podkrecenia procka ?
Czy, jesli nie, to pomoze kupno innego PIII?
Pozdrawiam
Paweł