Re: czy moje zdziwienie jest bezpodstawne

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 16:23:32 MET

Wieslaw Lubas <vieniu@math.put.poznan.pl> wrote:
> Moznaby jeszcze dodac ilosc nozek, wersje biosu itepe itede.

w sumie sie zawsze doda, nie? ;)

> O ile nietrudno mnie przekonac ze P4 HT chodzi lepiej od P4 bez HT, to
> czy widac przewage P4 HT nad AMD w przypadku wielu zadan/watkow?

szczerze mowiac nie mam jakichs konkretnych liczb - pamietam tylko,
ze jakos mnie HT na kolana nie powalilo (i tu uprawiam przeciwny
do marketingowego, ale dalej - belkot).

dlatego tez jak tylko dorwe sie do jakiejs maszyny z HT, ktora jeszcze
do tego bedzie miala zainstalowany system operacyjny ;) - to przeprowadze
kilka testow. dam znac, jak sie sprawa zacznie posuwac...

pozdrawiam,
shadow