Komputer do 400zł internet,muzyka,filmy.

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 15:10:31 MET

 Znajomy poprosil bym mu znalazl komputer którego chce uzywac do internetu
(neostrada) , słuchania muzyki i oglądania filmów.
W komputerze powinna być karta muzyczna , cdrom, fdd, hdd 10GB..oczywiście
procek tylko nie wiem jaki i ze 128MB ramu. Port AGP mile widziany,
grafika...tu mam gwozdzia..czy takie zintegrowane z 4 lub 8 MB pociągną
filmy divx ?
Czy lepiej szukac z jakaś karta na agp..tylko też nie wiem jaką.
Maksymalnie może to kosztować 450zł gdyż muszę jeszcze kupić mu dwie karty
sieciowe ( jego komp podlaczony do neo modemem usb bedzie udostepnial
internet do drugiego komputera w inym pokoju.
Doradzcie cos bo naprawde nie znam sie na takich lowendowych komputerach a
nie chce by potem mu nie dzialaly filmy jak trzeba itp.
Kolega grać w gry na tym komputerze raczej nie zamierza.
Przejrzałem allegro ale tylko mi to mętlik w głowie powiekszyło.
Pozdrawiam.

--
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***