Re: Maksymalna waga radiatora na grafikę?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 14:44:41 MET

Użytkownik "Diabolo" <nie_mam_emaila_diabolo@diabolo.tw> napisał w
wiadomości news:cpnle4$r22$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam stary radiator boxowy do athlona 1200 - chcialbym go przykleic na
> radeona 9550 - radiator jest dosc duzy i ciezki - czy moze spowodowac
> oderwanie sie chipa na karcie grafiki albo jakies inne uszkodzenie? w
> koncu
> karta bedzie w orientacji poziomej.

Przeciez punkt mocowania radiatora to nie jest sam chip. On nawet przeciez
nie ma zadnych zaczepow tego typu. Zaczepy sa zazwyczaj przewlekane na druga
strone plyty i od tej strony przykrecane lub w inny sposob zatrzaskiwane
itp.
Chipa napewno nie wyrwie. Jesli cos ma sie stac to odpadnie radiator, lub
pod wplywem naprezen plyta karty moze doznac jakichs pekniec, ale to
radiator musialby chyba wazyc z kilka kg...

--
pzdr
rb