Re: Problem z dyskiem

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 09:06:51 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Szatyn w poście
news:cponot$nmh$1@news.onet.pl !!!
> Witam grupowiczow.
> Czy moglibyscie mi poradzic i powiedziec gdzie lezy blad ..?
> Otoz, kupilem dysk. Chcialem go podmienic za drugi. Wiec ustawilem
> zworke na SLAVE. Wszedlem najpierw w setup komputera. Jest OK.
> Kopm odnalazl i jest widoczny. System przy restarcie tez go widzi.
> Po zaladowaniu systemu we wlasciwosciach tez jest widoczny, ale
> nie widac go fizycznie.
Może to głupie pytanie, ale czy dysk jest sformatowany ?
> Nie wiem gdzie tkwi problem. Po usilnych
> kombinacjach spowrotem podlaczylem stary dysk (drugi) "SLAVE" i
> zmienily sie literki dyskow a co za tym idzie... wszystkie
> programy stracily dostep. NIby nie ma problemy, vo nozna zmienic w
> sciezkach dostepu. Ale z Internet Security i Norton Antivirus nie
> ma szans. WRRRRRRR. Za nic w swiecie nie moge wrocic do
> poprzednich ustawien (literkowych) dyskow.
Podłączenie dysków po staremu też nie pomaga ?
> A zeby bylo jeszcze
> smieszniej... jak odlacze calkowicie dysk slave i zostawiam tylko
> dysk "Master"(pierwszy) restart jest nie mozliwy bo system nie
> widzi wogole dysku. O co chodziiiiii...?
Skoro dysk wisi sam , to przestawienie zworki na "single" powinno pomóc
> Mam Windowsa 2000.
Dawno nie uzywałem, ale od czasów dos'a w tej materii niewiele się zmienia.
> Bardzo prosze o pomoc.
> Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Ni za ma co ;-)

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***