Re: Niedroga drukara

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 00:01:54 MET

Sniper wrote:

> Ojojoj, ale niesmacznie się zrobiło :( A ja zawsze uznawałem cię za
> takiego poważnego człowieka. Wyluzuj, nerwy tu zupełnie zbędne :)

Jak tu mozna wyluzowac, jak jeden gosc ciagle wkleja cudze teksty i
podpisuje sie jak pod swoimi i jeszcze go za to kochaja, a kolejnych
dwoch na slowa krytyki reaguje swietym oburzeniem. To jest do choinki
grupa dyskusyjna. Jakby kazdy wykazywal mniej wyzszosci a wiecej
sklonnosci do dyskusji to wszyscy mieliby z tego wiecej pozytku. A tak
ch..., w koncu nikt nic nie wie, Ci co maja czas i checi lub potrzebe
wygooglaja. Ja jestem powazny gosc i nie skacze na kazdego kto sie ze
mna nie zgadza...

WL