2 problemiki

Autor: II <jk1276_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 22:40:23 MET

W biosie dostawalem taka informacje "Suggested sdram CAS latency time
"2""...
w koncu mi sie to przestalo pokazywac, ale o co to chodzilo?

Na drugim komputerze mam za to taka sytuacje: sa 3 kosci pamieci i 3 zlacza
pamieci na plycie glownej. Wszystkie pamieci prawidlowo dzialaja w 2
pierwszych zlaczach i zadna nie chce zadzialac w trzecim.
Jak do tej pory na tym komputerze bylo uzywane tylko pierwsze zlacze. Co
moze byc powodem niedzialania tego 3-zlacza?