LCD + DVI + WinXP - problem

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 17:06:32 MET

Witam,

Jestem ofiarą chyba dosyć popularnego problemu objawiającego się zanikiem
obrazu z monitora LCD pod WindowsXP przy użyciu kabla DVI. Problem wystepuje
tylko przy uzyciu kabla DVI (przez VGA wszystko jest dobrze). Dodatkowo,
obraz znika tylko gdy Windows się załaduje (w czasie ładowania biosu i
Windows wszystko jest dobrze).

Posiadam monitor Eizo L568, kartę graficzną GeForce4 MX420 (w specyfikacji,
piszą, że obsługuje monitory LCD - "Integrated Dual-Channel TMDS
Transmitter") oraz kabel od monitora (był razem z nim w pudle).

Analizując różne żródła. Wykonałem już nastepujące czynności:
1. Zmieniłem parametry ekranu na natywne (1280x1024, 60Hz)
2. Zmieniłem głębię kolorów na 16 bit.
3. Zainstalowałem najnowsze sterowniki karty graficznej.
4. Zainstalowałem najnowsze sterowniki monitora.

No i nic... Pomocy rodacy! :-\

--
Konrad "Carolus" Billewicz
-> http://www.carolus.pl