Re: ceny w styczniu

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 13:23:16 MET

maciek wrote:
> eeee...bzdura :-) pracowalem w kilku sklepach i zawsze normalnie
> otwieralismy styczen :-) zamowienia normalnie lecialy i czesto obroty
> byly podobne do grudniowych :-)
> czego zycze innym kolegom po fachu :-)
to pewnie zalezy do sklepu i miasta u mnie jest tak jak napisalem i nie
dotyczy to tylko komputerow ale nawet w marketach pustki po
przedsylwestrowych zakupach :-(

> a co do cen - teraz sa niskie - ze wzgledu na kurs dolara. sa kwartalne
> obnizki cen procesorow, ale wrozka w tej materii ciezko byc. moze
> zapytac starszych gorali ;-)
tu sie zgodze z toba
ja jak kupowalem w pazdzierniku to straszyli mnie okresem
przedswiatecznym a teraz widze ze to co kupilem potanialo :-( pewnie z
powodu kursu dolara.
sprzet ogolnie tanieje bo wchodzi cos nowego :-) pamietam jak kolega pod
koniec XIXw kupil za 3k 486 z kolorowa 15 :-) i wtedy to bylo naprawde
duzo kasy!

--
Pozdrawiam
Maciek M.