Re: dleczego mniej

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 12:51:21 MET

Użytkownik "Sonny" <time@vp.pl> napisał w wiadomości
news:20f6.00000364.41bea4f5@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Mam taki problem. Kupiłem komputer na cześci: płyta glówna MSI K7N2 Delta,
> procesor AMD Athlon 2600+ , oraz inne części. Wszystko było OK, w
> właściwościach systemu była napisana właściwa wartość częstotliwości
procesora.

> Po pewnym czasie, po formacie partycji na której był Windows, we
> właściwościach systemu zmieniło się na: AMD Athlon(tm) XP 2000+ (1,53 Ghz)
>
> Dlaczego to mogło się stać, czy to może jakiś błąd systemu. Może można
> sprawdzić prawdziwą szybkość.

Wczoraj zakladalem Bartona 3000+ i tez sie balem ale co chwilke lapalem za
nie malowany fragment kaloryfera i komputer dziala:)
Swoja droga radze Ci przed montarzem procesora zakupic blaszke
zabezpieczajaca przed ukruszeniem jadra procesora to kosztuje grosze a
oszczedzi ci pieniedzy w przypadku nie udanego montarzu.