Problem z płytą i dyskiem

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 12:09:46 MET

 Takie coś zdarza mi sie już któryś raz. Wykrywam w BIOSie dyski,
 obydwa są identyfikowane poprawnie, zapisuje zmiany i wychodzę. Komp
się restartuje, i w tabelce konfiguracji (tuż przed ładowaniem się
systemu operacyjnego) widzę, że dysk hda to nie 4.3GB tylko 528MB a
hdc (też 4.3GB) to jakieś 495MB. W innym kompie dysk 850MB
notorycznie jako 528MB. Co jest grane ? Niby mi by nie przeszkadzało,
ale na tym pierwszym kompie system się nie chce ładować. Jwst tak
nawet jak procek niepodkręcony. Bateryjka na płycie dobra. Jakieś
pomysły co się dzieje ??

--
Adrian S.
     Nie mam Bartona 2500/3200