Re: montaz procka

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 10:44:58 MET

Tue, 14 Dec 2004 10:31:05 +0100, na pl.comp.pecet, Jozef napisał(a):

> Ważniejsze (większy stres) zakładanie sprężyny radiatora. Można
> uszkodzić rdzeń procesora albo płytę główną.

Hehe, no ja zawsze mam chwile niepewnosci... ach, te athlony... :)

> Po pierwsze - ważny dobry sprzęt - wkrętak pasujący dobrze do zaczepu
> Po drugie - nie kołysać radiatora na krawędzi rdzenia!!!

Ja jeszcze tylko dodam, zeby nikomu sie nie snilo wpinac wszystko w
obudowie. Trzeba wykrecic plyte glowna, polozyc na czyms stabilnym (stol?)
i ja jeszcze daje jakis worek pod czy cos, zeby jakas niby-miekkosc byla.

Trzeba wziac porzadny plaski srubokret z szeroka koncowka (ale tak by sie
zmiescila w zaczepie radiatora) i jak juz sie polozy delikatnie radiator
zapiety z jednej strony to docisnac srubokretem z drugiej i wcelowac w
otwory.
Juz z 5 prockow zapialem i wszystkie zyja, wiec w sumie nie jest to jakies
super trudne, ale trzeba miec troche wyczucia i mocne nerwy :P

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl