Re: Chieftec ATX-1136H

Autor: +AK4- Radek +AK4- <r_n_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 08:30:38 MET

> Wiesz, wg. Tischnera są trzy rodzaje prawdy - Ty właśnie poznajesz ten
> trzeci... :)
> Mój 1136H nie ma niestety wyprowadzenia do sprawdzania prędkości wiatraków.

W 1136H są zwykłe wentylatory (bez monitora obrotów )jeden 80 x 80 x
25 mm drugi 80x80x15. Pierwszy z nich przylutowany jest do zasilacza
drugi na wtyk.

Co ciekawe na wtyczce podczas startu jest napięcie 3,75V później
rośnie dlatego zasilacz chodzi głośniej po 10 - 15 minutach pracy.

Ja wsadziłem do tego zasilacza ARCTIC PRO (jednego musiałem
podpiłować) i podłączyłem do płyty głównej mam ciszej :)