Re: KT400 i Sempron - jak podkrecac powyzej FSB 333MHz ?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 04:20:15 MET

Uzytkownik "BSR" <basior@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:mg1sr09esldrase12qarjvhmjmqblqqsbg@4ax.com...
> [...]
> ktore teraz dzialaja na CL2.5, chce w ten zestawik wrzucic najtanszego
> Semprona 2200+. Widac ze dzialalo by to niezle bo wszystko
> synchronicznie ;-) Ale jak wiadomo chcialoby sie podkrecic. Jak
> czytalem Sempronik nawet niezle dziala podkrecony na 400MHz.
> Tylko ze tutaj mam problemik - moj chipset
>

> i co teraz ? czy ktos mial juz jakies doswiadczenia z takim
> podkrecaniem ? wiadomo ze jezeli pamieci bylyby problemem moglbym je
> wymienic na szybsze, ale na ostrzejszych timingach sobie stabilnie
> radza. Wiec moje pytanie jeszcze raz jak tu podkrecic Semprona o FSB

W tej samej cenie co Sempek 2200+ jest Duron 1800. Podkrecasz go na FSB 333
(2250MHz). A Duron 2250MHz bedzie podobnie szybki co Athlon 1800MHz.
Dodatkowo odpadaja obydwa problemy: nie przekraczasz magistrali FSB i
pamieci powyzej 333.

> PS.niestety mialem takie szczecie ze nie trafilem na plyte z KT400A,
> ktore obsluguje 400MHz

Mam rozumiec ze ta plyta to prezent (na który nie miales wplywu) od pana w
czewonym ubraniu ?

--
[ maX : ECS K7VZA 3.0 + Duron 1300 + Spire ]
[ 512 MB PC100 3-2-2 + Ati Rage 128 BBA ]